exit menu bresser

Aanpak tijdens het Coronavirus

Wij begrijpen dat een fysieke afspraak momenteel niet de voorkeur heeft, maar snappen dat de verhuizing gewoon door moet gaan en gepland moet kunnen worden als het zover is!

Door middel van een video survey kunnen wij op afstand met u digitaal door de woning lopen. We stemmen face 2 face de verhuizing af, u kunt ons alles laten zien en dan volgt de offerte alsnog binnen 24 uur.
Vraag een video survey aan middels ons aanvraag formulier.

Mocht u het prettiger vinden dat wij toch bij u op fysiek bezoek komen? Geen probleem tijdens de afspraak houden onze adviseurs zich aan de regels die zijn opgesteld vanuit het RIVM. Ook kunnen wij een mondkapje en handschoenen aandoen mocht dat u gerust stellen.

Verhuizing is gepland wat nu?

Wij kunnen ons voorstellen dat u zich misschien afvraagt hoe het zit met uw geplande verhuizing, in verband met het Coronavirus (COVID-19) en de maatregelen die de overheid heeft ingesteld. Graag geven wij u duidelijkheid. Onze inzet is om uw  verhuizing uit te voeren. Gezien de actuele situatie rond het Coronavirus zijn wel enkele aandachtspunten van belang.

Hygiënerichtlijnen

In verband met het met het Coronavirus volgen wij, ter bescherming van onze klanten en medewerkers, de hygiënerichtlijnen van het RIVM. Wij vragen u om deze richtlijnen ook te volgen:

1. Regelmatig handen wassen met water en zeep.

2. Hoesten en niesen in de binnenkant van de ellenboog.

3. Gebruik van papieren zakdoekjes.

4. Geen handen schudden (hoezeer wij ook respect voor u hebben als onze klant).

5. Minimaal 1,5 meter afstand houden tot andere mensen.

6. Om de risico’s te minimaliseren, verzoeken wij u om met zo min mogelijk personen     bij de verhuizing aanwezig te zijn. 1 persoon is wat ons betreft voldoende.

Op www.rivm.nl vind u meer informatie over het coronavirus en de RIVM richtlijnen.

Daarnaast hanteren wij aanvullend in ons bedrijf nog de volgende richtlijnen: Onze verhuizers zullen wegwerp handschoenen dragen.

Aanwezigheid van zieke personen

Om een soepele verhuizing te kunnen waarborgen, vernemen wij graag uiterlijk vóór aanvang van de verhuizing van u of er tijdens de verhuizing mensen aanwezig zijn die ziek zijn (art. 8 tweede lid AVVV), in de zin van koorts in combinatie met luchtwegklachten. Belt u in dat geval z.s.m. 013-5282372. Als wij de verhuizing onder die omstandigheden uitvoeren, volgen wij de instructies van de lokale GGD en zullen wij helaas deze persoon vriendelijk moeten vragen om het pand te verlaten totdat de verhuizing gereed is. Ook zal ons verhuisteam zich in dat geval uit voorzorg extra beschermen. Een en ander doet niet af aan ons respect voor u als klant of andere aanwezigen, maar wij moeten de veiligheid vooropstellen.

Kan ik mijn verhuizing uitstellen?

Bij ziekte in de zin van koorts in combinatie met luchtwegklachten kan in gezamenlijk overleg ook worden besloten om uw verhuizing uit te stellen. In dat geval zullen wij hierover nadere afspraken met u maken, zoals een nieuwe verhuisdatum (at. 12 AVVV). Wij beseffen dat dit wellicht een probleem kan geven met goederen die verwijderd moeten worden van het laadadres. Wij beschikken over prima opslagfaciliteiten om uw goederen droog en veilig op te slaan en bieden u graag een passende oplossing aan.

Kan ik mijn verhuizing annuleren?

Mocht u onverhoopt besluiten om de overeengekomen verhuizing te annuleren (art. 13 AVVV), dan geldt hiervoor een vergoeding op basis van de verhuisprijs naar het volgende percentage:

< 30 dagen: 15 procent
< 14 dagen: 50 procent
< 7 dagen: 75 procent
> 7 dagen: 100 procent

Wij hopen u hiermee tijdig inzicht te hebben gegeven in de Coronamaatregelen ten aanzien van onze verhuizingen en hopen dat deze in uw situatie niet van toepassing hoeven te zijn. Ons ervaren en zeer gemotiveerde verhuisteam staat voor u klaar om voor u een perfecte verhuizing te verzorgen.

Mochten er vragen zijn bel gerust even naar onze binnendienst via 013-5282372.

Eerste maand gratis opslag

Weet dat we ook gewoon door blijven gaan met verhuizen, met de gepaste maatregelen voglens de richtlijnen vanuit het RIVM.

Mocht u het huis uit moeten maar door deze omstandigheden niet goed kunnen doorstromen naar uw volgende woning? Wij bieden u de eerste maand GRATIS opslag aan, om u bij te staan in deze ongewone tijd. 

Verfrissende service (los te boeken voor bedrijven)

Desinfectie 
Wij bieden de mogelijkheid om tegen zeer lage kosten dagelijks/wekelijks/maandelijks uw werkplekken, overige ruimtes en contactpunten te desinfecteren door middel van elektro statische reiniging met desinfectie middel. We doen dit met speciale apparatuur welke al bij meerdere zakelijke klanten succesvol is toegepast.

Ook bieden wij de mogelijkheid om uw vloeren een uitgebreide onderhoudsbeurt te geven. We kunnen dit desgewenst gefaseerd in uw kantoor inplannen. Alle soorten vloeren kunnen wij middels onze professionele reiniging service weer in perfecte staat brengen.

Kantoor meubilair

Wellicht is uw kantoor minder bemand dan eerst. Een mooi moment om de bureau stoelen van een diepte reiniging te voorzien. Zo zijn de stoelen straks weer 100% schoon als uw personeel weer in volle bezetting op kantoor aanwezig is.

Is een deel van uw meubilair nu tijdelijk, of misschien definitief, overbodig? De Bresser biedt de mogelijkheid om uw meubels tijdelijk op 1 locatie op te laan. De meubels worden geregistreerd in onze online portal welke u op elk moment kan raadplegen. Zijn er meubels definitief overbodig geworden? Dan bieden wij ook de mogelijkheid om deze meubels voor u op te kopen tegen eerlijke prijzen. 

Interesse of benieuwd naar de tarieven en voorwaarden? Neem dan contact met ons op via info@debresser.nl

Ontvang nu ook uw offerte via onze videochat

1 Plan een video chat
2 Laat ons uw huis zien
3 Ontvang een offerte